reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Koščová

Zuzana Koščová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taká celkom obyčajná, šťastne vydatá, tvorivá, psychologicky založená i študovaná, umeniu sa venujúca, zo života sa väčšinu dní radujúca... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pravda nás oslobodí...

Zuzana Koščová

Pravda nás oslobodí...

Pozerám na krabicu od mlieka a nevychádzam z údivu. Tento obal vraj pomáha prírode! Tetrapak? To je snáď nejaký vtip, nie? Ale nie je... a čím viac otváram uši a sledujem, tým viac a viac to prestáva byť vtipné. Premýšľam, či sme už takí ohlúpnutí alebo kde je chyba... veľa ľudí cíti ten chaos, pomýlenosť, neslobodu, manipuláciu, hľadá vinníkov. Kritizuje mladú nevychovanú generáciu, staršiu generáciu poznačenú socializmom, médiá, politikov, podnikateľov, rodičov, učiteľov, cirkev, Európsku úniu, kapitalizmus alebo čokoľvek čo sa skryje pod „chorý systém“. Premýšľam a zdá sa mi, že najväčším problémom sú klamstvá. Poznáte to, že 100 krát opakovaná lož sa stane pravdou? Niečo na tom bude... Zabojujme za pravdu, za skutočné informácie, aj sami nazývajme veci pravým menom...

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 066x
  • 27
Prečo je slovo podnikateľ ešte stále nadávka?

Zuzana Koščová

Prečo je slovo podnikateľ ešte stále nadávka?

Stretávam sa s tým často a v podstate celý život. Odkedy ocino začal podnikať, to som mala päť rokov. Vždy sme boli obyčajná rodina. Trojizbový byt, auto, raz ročne týždeň v Tatrách. Veľa či málo? Podľa mňa tak akurát. Niektorým sa to nezdalo. „Kdeže má pán X (rozumej môj otec) tú vilu?" Riešili ľudia. Sponzorský dar škole? Oslovte pána X!  Chcete poslať svoje dieťa študovať do USA a nemáte na to? Žobronte u pána X! A viete čo je to peklo? To je také ohnivé jazero kam idú zlí ľudia napríklad takí podnikatelia! Toť skvelý výklad tety katechétky v piatej triede.

  • 2. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 024x
  • 151
Prečo nechcem byť celebrita ani za zlaté prasa...

Zuzana Koščová

Prečo nechcem byť celebrita ani za zlaté prasa...

O zlate, pozlátku a skúsenostiach z rozdávania narcisov...

  • 16. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 311x
  • 14
Prečo som dnes nenosila bielu stužku...

Zuzana Koščová

Prečo som dnes nenosila bielu stužku...

Vážim si každý ľudský život, i ten čo ešte len visí na tenkej nitke, ktorú nie je ťažké pretrhnúť. Umelé prerušenie tehotenstva je v mojich očiach veľmi smutný zúfalý krok a mám v sebe pomerne jasno, že by som ho, s najväčšou pravdepodobnosťou nikdy, nepodstúpila. Dnes som mala sto chutí nosiť stužku žltú, ružovú či zelenú, aby som vyjadrila, že mi nenarodené deti nie sú ľahostajné, ale nie bielu... postoje a rétorika mnohých aktivistov v tomto smere mi totiž vôbec nie sú blízke.

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 357x
  • 152
Som žena! Nie stroj na krásu.

Zuzana Koščová

Som žena! Nie stroj na krásu.

So Soňou sa kamarátim už dobrých desať rokov aj napriek nášmu diametrálne odlišnému pohľadu na svet, vzťahy a vlastne skoro všetko. Bola som svedkom jej divokých i menej divokých období a tak by sa mohlo zdať, že studnica vecí, ktorými by ma mohla prekvapiť je už vyčerpaná. Ona však má fascinujúcu schopnosť ma prekvapovať bez väčšej námahy aj naďalej :-) Tak ako minule...

  • 3. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 142x
  • 45
reklama
Prečo tá hlupaňa neodíde?

Zuzana Koščová

Prečo tá hlupaňa neodíde?

Veď ju už toľkokrát zmlátil. Je na ňu hrubý, zakazuje jej stretávať sa s priateľkami a robí žiarlivostné scény. Keby to spravil mne, už ma nikdy neuvidí. Prečo od neho neodíde? (odpoveď na diskusie týkajúce sa domáceho násilia)

  • 4. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 850x
  • 20
Ukáž svoju silu, ale nie na žene.

Zuzana Koščová

Ukáž svoju silu, ale nie na žene.

S takýmto transparentom vystúpilo isté basketbalové družstvo pred dôležitým zápasom. V hale na chvíľu zavládlo hrobové ticho, ktoré vzápätí vystriedal obrovský aplauz. Kampaň úplne jednoduchá a lacná a predsa ľudsky hlboká a efektívna.

  • 5. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 156x
  • 54
Život je otázkou pohľadu...

Zuzana Koščová

Život je otázkou pohľadu...

...alebo niečo o prežití v divočine (dnešného sveta). Zažili ste niekedy pocit, že je všetko nanič? Že veci, ktoré by mali byť vlastne pomocou vás začínajú akosi pohlcovať? Že máte plno povinností, stresu a len sa za niečím ženiete a už ani neviete za čím a aký to má celé vlastne význam?

  • 30. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 569x
  • 8
Jednoducho láska...

Zuzana Koščová

Jednoducho láska...

Čo sa vám vybaví keď sa povie láska?

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 255x
  • 13
Rozhovor s Bohom

Zuzana Koščová

Rozhovor s Bohom

Idem centrom Bratislavy spolu s davom iných zamračených ponáhľajúcich sa ľudí. Je krásny deň a slnko svieti, ale ľudia to nevnímajú. Vlastne ani ja to veľmi nevnímam. Ponáhľajú sa. Aj ja sa ponáhľam.

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 212x
  • 92
reklama
Nie som lekár ani právnik, ale myslím, že to prežijem.

Zuzana Koščová

Nie som lekár ani právnik, ale myslím, že to prežijem.

Alebo o tom, že každá práca má svoju hodnotu.

  • 18. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 133x
  • 15
Rozprávajte sa so svojimi deťmi!

Zuzana Koščová

Rozprávajte sa so svojimi deťmi!

O tom, čo ich teší a trápi... čo bolo v škole, či majú kamarátov... ako sa cítia. Pýtajte sa ich na názor. Všímajte si ich. Ukážte im, že ich ľúbite!

  • 8. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 968x
  • 36
Nechcem byť dokonalá. Chcem byť zdravá.

Zuzana Koščová

Nechcem byť dokonalá. Chcem byť zdravá.

Štíhla postava, no malé sebavedomie. Počítanie kalórií. V taške jablko, šalátová uhorka, „polysterénový chlieb a jogurt so zníženým obsahom tuku. Zrkadlo je nepriateľ, váha najlepšia kamarátka. Pripomína vám to niečo?

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 551x
  • 51
Pápežka Jana

Zuzana Koščová

Pápežka Jana

V detstve týraná. Vzdelaná. Silná. Odhodlaná. Telom a dušou žena, životom muž. Jediná žena, ktorá kedy zasadla na pápežský stolec. Johanna Papissa. Nakoľko je jej existencia skutočnosťou a nakoľko legendou?

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 279x
  • 41
Materské centrum? Zabudnite! Krčma? ÁNO!

Zuzana Koščová

Materské centrum? Zabudnite! Krčma? ÁNO!

Boj Ráčika o prežitie sa ešte neskončil! Tí z vás, ktorí pred pár mesiacmi čítali o boji za zachovanie materského centra Ráčik, ktoré starosta Rače Ján Zvonár tak originálnym spôsobom poslal do riti, sú možno zvedaví ako to celé dopadlo. Prípadne nedopadlo.

  • 28. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 775x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu