reklama

Život je otázkou pohľadu...

...alebo niečo o prežití v divočine (dnešného sveta). Zažili ste niekedy pocit, že je všetko nanič? Že veci, ktoré by mali byť vlastne pomocou vás začínajú akosi pohlcovať? Že máte plno povinností, stresu a len sa za niečím ženiete a už ani neviete za čím a aký to má celé vlastne význam?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Je obyčajnýulietaný stresoidný deň a ja mám všetkého plné zuby. Chlap je eštev práci napriek pokročilej hodine a ja som ako na ihlách.O chvíľu, keď sa vráti, musíme ísť na veľký nákup a neviem ešte čovšetko riešiť. Varené jedlo sa nekoná, nemám ani kúsok sily či chuti toriešiť. O ôsmej letíme na ten nešťastný nákup a ja premýšľam o kopeneumytého riadu, ktorá ma doma čaká. Všetko sa mi zdá úplne naniča nepoteší ma ani moja obľúbená čokoláda, ktorú manžels veľavýznamným žmurknutím pridáva do košíka. Pri pokladni je taká rada,že to pripomína deň pred Vianocami. Všetci sú nervózni, pokladníčka apatickyblokuje tovar, o pár pokladní ďalej sa nejakí ľudia hádajú... Vlečiemek autu asi dvanásť ťažkých igelitiek a predierame sa hustoubratislavskou premávkou. Ach, aký romanticky strávený večer! Doma zistím, žesom zabudla zaplatiť šeky a že riady sa sami neumyli a prádlonevyvešalo, čo ma nevysvetliteľne motivuje k tomu, aby som bola na muža,ktorý si práve zapol na Discovery seriál o prežití v divočine,nesmierne protivná. Zaspávame pohádaní. Teda on zaspáva a ja ležím naposteli a pozerám do tmavej izby. Premýšľam...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kam sme sa todostali?

Kam sa stáleženieme?

Veď sa máme TAKdobre...

???

Náhle mazaplavuje vďačnosť za teplú pohodlnú posteľ,v ktorej ležím, za uvoľnenie, ktorézačínam pociťovať a najmä za človeka, ktorý spí hneď tuto pri mne.Zaspávam s úsmevom a pocitom, že mám veľmi veľa. Ráno ma prebúdzajúlúče slnka a pusa na líce, keď ten môj jediný odchádza do školy. Všetko jenejak v pohode... ustielanie postelí i umývanie kopy riadu.Dokonca... pociťujem radosť. Že púšťam do izby čersvý vzduch a slniečko aže máme tie úžasne optimistické slniečkoidne-kvietkované tanierea k nim hodiace sa hrnčeky. V električke sa na ľudí záhadneusmievam. Zavolám tomu môjmu len tak poobede do práce a poviem mu, že hoľúbim. Som rada, že mám muža, ktorý má dve ruky i nohy a nebojí saich použiť, dokonca to robí s veľkou dávkou radosti. Som šťastná, že z prácechodí priamo domov, za mnou a veľmi stojím o to, aby sa to nezmenilo.Podvečer s veľkým prekvapením zisťujem, že práčka celkom sama vypralagigantický fľak (stačilo stačiť správnu kombináciu gombíkov). V duchuobdivujem jej šiesty zmysel. Môj milý sa vracia až podozrivo skoro. Žebyzacítil na diaľku vôňu kuracinky? Je zlatý. Ponúkne sa, že umyje riada pochváli tú skvelú vôňu, z ktorej sa nám už slinky zbiehajú. A mňapochváli tiež. Hurá! Nakladáme si riadnu porciu a zapíname Discovery,seriál o prežití v divočine...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Život je otázkoupohľadu.

Tak si vyberte!

Zuzana Koščová

Zuzana Koščová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taká celkom obyčajná, šťastne vydatá, tvorivá, psychologicky založená i študovaná, umeniu sa venujúca, zo života sa väčšinu dní radujúca... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu